Narozeniny, Ukrajina, nové tetování?/Top Things Duben

Krásnou sobotu všem:)

Mám tu spoustu věcí které bych chtěla zmínit
a také spoustu fotek :)!!

První co bych chtěla zmínit je moje nové tetování <3 :)

- Nejvíce kladených otázek je asi kde, co a za kolik :)
Na termín tetování jsem čekala cca 3 měsíce a musela jsem předem zaplatit zálohu 500 (za termín a návrh.)
Nechala jsem si ho udělat v salonu Tattoo Míja a můsím na 1000% doporučit!
Naprosto skvělý přístup, komunikace a obě dvě taterky jsou hrozně milé :)
Cena byla 3,5 tisíce a trvalo to cca 3 hodinky
a tady už je samotné tetování 

ing: Simonkajisova

Tetovací studio.( měla jsem tam být už na 10)

Výlet na Ukrajinu:

O tomto výletě bych asi řekla jen pár vět.
Viděla jsem něco úplně nového, něž na co jsem zvyklá 
Krásná příroda a krásná místa.
Zážitky mám krásné ale i takové, na které asi nikdy nezapomenu...
Tím bych to asi shrnula.. 
Tady pár fotek 







Během začátku května jsem měla každý víkend co dělat:)
Jedna z prvních akcí byl Pražský Majáles, který byl naprosto skvělý a navíc počasí bylo naprosto úžasné :) (lepší jak v loni :D)



Na začátku května jsem také oslavila svoje 19. narozeniny <3 a za ně bych chtěla moc poděkovat mým úžasným kamarádům a nejlepší rodině :) 
Nebudu tady sáhodlouze popisovat co jsem dostala ale dám sem pár foteček z oslavy jak s přáteli, tak s rodinkou 




Poslední téma o kterém se zmíním budou asi nejlepší věci z Dubna a i kousku května :)


1. Kosmetika
Tento měsíc jsem si nic moc z dekorativní kosmetiky nepořizovala..
Spíš jsem dokupovala to, co mi chybělo a nebo kupovala něco z pečující kosmetiky..

Pro mě nejlepší báze pod oční stíny.. Spooousty holek ji kritizuje ale já si ji nemohu vynachválit.
Je cenově dostupná a svůj úkol plní na 100%

Dlouho jsem sháněla krém na obličej který bude neparfemovaný, přírodní a cenově dostupný.
Tohle je skvělá alternativa! :) Zvlášť pro ty, co mají citlivou pleť jako mám já.


¨
NAPROSTO NEJLEPŠÍ VĚC TOHOHLE MĚSÍCE <333
Je to tahle matná rtěnka s úžasným aplikátorem ze sephory.
Nemám k ní vůbec nic. krásné barvy, výdrž je velmi dobrá 
jen malinko vysušuje :)
Cena 290,- DOPORUČUJI 

A nebyla bych to já kdybych si nekoupila nějaký lak od essence :D
Tohle je rozhodně TOP jarní barvička :)

2. Oblečení
No:D
řekněme že jsem tento měsíc hodně nakupovala a taky něco málo dostala k narozeninám...
Nebudu sem dávat všechno, jen ty nejlepší ze kterých jsem nejvíc nadšená.


Tohle je snad nejlepší kousek ze kterého jsem naprosto nadšená
Je to lehoučký svetřík který má na zádech výstřih..
Vypadá to naprosto skvěle a navíc ideální do tohohle počasí :)
Pull&Bear 490,-


za tohle tričko moc DĚKUJU mojí kamarádce Stázce :)
nejlepší, nejpohodlnější a navíc rozzáří jednoduchý outfit :)
Zara 

Tenhle měsíc jsem si pořídila novou koženku..
Moje stará už bohužel byla dost vytahaná a nebyla tak kvalitní jako tahle ze Zary
je naprosto skvělá..
nemám nic co bych ji vytkla  :)



Mám velkou slabost pro jakékoliv Cardigany 
takže je jasné, že jsem z tohohle úplně hotová..
Je to jeden z mých nejoblíbenějších kousků co teď asi nosím :)



KABELKY... :D co k tomu říct.. jako každá holka miluju kabelky a tenhle měsíc tu mám rovnou dvě.
Řekla jsem si, že si koupím jinou barvu než černou..
Tak třeba příště :D.. 
Navíc jsem si těď všimla, že jsem trochu ujetá na ty třásně :D
1. Mango cena cca 500,-
2. Bershka cena 450,-



Tenhle top byla naprostá háhodička..
asi den před narozeninami jsem si procházela obchody a narazila jsem v c&a na spoustu pěkných věcí
což jsem nečekala protože tam vůbec nechodím (ani nevím proč)
Každopádně tenhle tehoučký top je naprosto skvělý..
dá se nosit prakticky ke všemu a cena byla také velice příznivá :)
c&a cena 290,- 


jako poslední věc tu mám tyhle šaty. Přišly mi v pátek ze Zootu a jsou opravdu krásné.
Trochu jsem nečekala že velikost S bude takhle volná, ale nějak extra mi to nevadí :)
Jediné co mi teda hodně vadí že šíleně elektrizuji...
Vyzkoušela jsem aviváž ale moc to nepomohlo..
Jestli máte nějaký recept na to co stím, prosím pište mi do komentářů. Dekuji :)

zoot cena 1200,-


Tento měsíc nemám ani nějak nejoblíbenější song či místo
ALE... chtěla bych tu zmínit jednu super youtuberku,  se kterou jsem byla chviličku v kontaktu a rozhodně doporučuji aby jste se podívali na její kanál https://www.youtube.com/channel/UCsvxA6BNmpWsoq-I8ph77SQ

Jinak přeji všem kráásný víkend a brzy Ahoj :)





12 komentářů:

  1. Ty sa máš teda :) Aj ja premýšľam, že si dám spraviť tetovanie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Urcite nech:) jen je to jako závislost uz bych chtela další :D

      Vymazat
  2. To tetování vypadá opravdu skvěle :) A Ukrajinu ti lehce závidím, hned bych někam jela... :D (i když já mám co říkat, tenhle ok toho mám na cestování až moc :D)
    -EVA
    Rainbow Journeys

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu :) ja bych porad nekam cestovala a poznavala nove ❤️

      Vymazat
  3. Dodatečně vše nejlepší! :) Od Wonderful Cushion mám make-up a jsem velice spokojená. Šaty se mi v kombinaci s novým tetováním moc líbí!

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkný článek, fotky i tetování :) taky jsem byla na Ukrajině, i když už to bylo celkem dávno :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuju :) ja bych se na Ukrajinu zas vrátila hnedka 😄

      Vymazat
  5. Boty sú skvelé! :) Pekný článok :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat