První prázdninový týden/ Prachovské skály



Tak první prázdninový týden je skoro u konce.
Píšu to jak kdyby byl už konec prázdnin :D..
Každopádně (mé oblíbené slovo asi) jsem ho strávila docela perně :D
Začalo to tím, že v den vysvědčení mi bylo příšerně..Bolelo mě v krku a během dne jsem kompletně ztratila hlas.. Skvělýý protože jsem druhý den jela s holkami na každoroční Trip do Nedamova.
Jinak Nedamov je kemp někde u české lípy, kam jezdíme už pátým rokem na "dovču" :D.
Díky bohu jsem odjela a nějakým zázračným způsobem se mi udělalo dobře :)

V neděli jsem se vrátila domů, a prakticky celé pondělí jsem prospala :D.
Úterý pro mě bylo lehce depresivní vzhledem k tomu, že jsem si uvědomila že mě v příštím školním roce čeká maturita :D.. Ale proč si kazit prázdniny..
Jelikož moje drahá polovička je momentálně na "cestě kolem světa", tak nemám s kým trávit svůj volný čas :D. Naštěstí v našem úžasném malém městečku mám kamarádku, která se mnou tráví volné večery :)
Nějak takto :D 

Mimo to, že se snažím fakt každý den cvičit a občas si zajdu zaběhat, jsme se taky s rodiči rozhodli, že nebudeme sedět doma a vyrazíme na nějaký výlet..
A to bylo samozřejmě něco pro mě :D 
Miluju výlety po Česku..
Rozhodně doporučuji navštívit Prachovské skály..
Strávila jsem zde celý den včetně oběda a mám tady pro vás ty nejzákladnější informace :)

Co se týče vzdálenosti tak je to cca 85 km z Prahy, takže něco přes hodinu cesty autem. Pozor je objížďka před Jičínem,
Parkoviště jsou celkem prostorná a placená..
Vstupné pro dospělé je asi 70 Kč pro studenty 50 Kč..
Trasu si můžete zvolit jakou chcete.. My jsme zvolili asi střední cestu, protože jsme chtěli hlavně vidět ty nejhezčí vyhlídky..
Restaurace je někde v půlce cesty.. Cenově přijatelné a na výběr máte z více možností..
Teď tu pro vás mám nějaké fotečky :)












Rozhodně všem doporučuji pevnější obuv, vzít si na začátku mapu a dostatek pití :D
a signál na telefon budete mít až na parkovišti :D.
Toto léto budu přidávat převážně jen články z výletů které mám v plánu :)A určitě se můžete i těšit na nějaké after movie které bude na mém YT kanále (odkaz bude dole) 
Btw: s mým milovaným si pořizujeme Gopro takže to bude určitě pecka :)

Tenhle náročný den jsem ještě zakončila mojí letní láskou
Nanacream<333

Tak já vám přeji krásný zbytek tohohle týdne a brzy ahojjj :)

Instagram : Simonkajisova 

YT kanál:  https://www.youtube.com/channel/UCikDrvpZWdZlpqDa0vLswNw


2 komentáře:

  1. Také zbožňuji výlety po České přírodě, i zámcích a tak 😊 Prachovske skály jsou moc pěkné 🙂 Kdyby jsi měla jeste nějaké tipy tak to bude super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mockrát :) urcite přidávám vic takových článku :)

      Vymazat