Maturitní ples/ part 1/ Šaty Go home

Ahoj holky,
konečně mám čas udělat tenhle článek na který se extrémně těším<3
Nebudu ten úvod sáhodlouze okecávát a rovnou Vám vše ukážu.


Navštívila jsem svatební salon Gohome, který je známý nejtřpytivějšíma šatama ever :D
No. je tomu tak. Upřímně 90% šatů není absolutně můj vkus a ty barvy... no nic moc :D
Ale mám tu pár kousků které jsem na sebe oblékla a celkem ujdou. Mám zde i takové větší šaty pro Vás, co máte tyhle šatičky rády. Plesové Vám ale zatím neukážu:D jinak určitě mě sledujte na instagramu @simonkajisova a na snapchatu simonkajisova kde budu postovat všechny přípravy na ples už dlouho do předu 😊👌🏻😄








MODRÁ MODRÁ MODRÁÁ.. to byla moje hlavní představa.. Ale všechny šatičky které jsem si zkoušela nebyly ty pravé. Upřímně co se týče tohohle salonu Go Home, tak asi budoucím maturantkám které mají představu a splihlejších maturitních šatech tento salon nedoporučuji. Napíšu Vám prostě přesně to, jak na mě působil salon a i na moje kamarádky. Letos jsem nakonec navštívila jenom dva salony.. První salon se jmenuje naive je na Ípáku a měly tam být ty nejhezčí šaty které jsem si představovala.. Omyl :D... salon je malinký a výběr šatů téměř nulový. Od každých šatů jedna velikost a to buď 32 což je na mě extrémně malé, nebo 40 a více.. hrůza. To, co mají na stránkách se absolutně neshoduje s tím, co mají na místě. Slečna byla moc milá ačkoliv vůbec neměla tušení kde co je. Když jsem ji ukázala šaty na jejich stránkách které chci oznámila mi, že je mají na slovensku a to pouze ve velikosti 40.. Takže jsem poděkovala a odešla. Den na to jsem se spontánně rozhodla zajít do šaty gohome na Českomoravské. Salon je opravdu nááádherný a snadno k naleznutí. Na recepci jsem dostala číslo 21 s tím, že mi slečna řekla že nejsem 21. v pořadí ale někdo přede mnou je. Za tohle číslo jsem v pozdějších návštěvách s kamarádkami děkovala bohu :D. Měla jsem možnost si prohlédnout všechny šaty a vybrat si přesně ty, které si chci zkusit... Po asi pul hodince si mě vzala na starost strašně milá slečna která všechny šaty posbírala a šla zjistit zda jsou volné na náš ples. Mimochodem slečny Vám nabídnou kafe cokoliv. Po prvních šatech jsem začala být mírně nešťastná. Korzetové šaty na šněrování hrozne vyzvednou prsa a u drobné postavy jako jsem já a navíc moc velká prsa normálně nemám :D to vypadá extrémně nepřirozeně i bez podprsenky.. V ten den bylo extrémní horko a já už asi po 10 šatech chytala mírnou paniku.. Když už jsem si konečně vybrala šaty, slečna za mnou přišla že si je NEMOHU půjčit protože budou na leden zkracovány. No.. nejdřív jsem si myslela že je to vtip protože mám ples 26. listoapadu tohoto roku :D ale slečna to myslela vážně tak jsem nepochopitelně šaty nasraně sundala :D a vzala si v rozmaru jiné. Nejdřív spokojenost.. Všem jsem se chlubila a všichni mi je zdvořile pochválili...Ale uběhly zhruba 3 týdny a mě se to všechno nějak uleželo v hlavě. Tloukla jsem se do hlavy že jsem nevyzkoušela jiné v jiných salonech jako je Maya, Mirelli atd... Nedalo mi to. Jednu neděli jsem se sebrala s kamarádkou a jeli jsme do go home vyměnit šaty, nebo úplně zrušit. ehm moje číslo bylo 55 :D čekali jsme hodinu a půl. A to prý na víkend ještě jde. Zkrátím to. Šaty jsem vyměnila za úplně jiné a ty uvidíte až v článku přímo ze dne mého maturáku.

Pro představu dalších šatů Vám sem dám ještě šaty co si zkoušela moje kamarádka. A ještě pár co jsem zkoušela já..








Chci se omluvit za neaktivitu na blogu ale narodil se mi synoveček <3 a dostala jsem mononukleozu :D Ano hezky před plesem už 3 týdny ležím a odpočívám abych tam vůbec mohla být :) Je to smůla bohužel bez alkoholu ale i tak si to užiju na plno a moc se na to těším.
Další články budou na téma ples a chystám kompletní přípravu na ples zdokumentovat.
Takže se mějte kráásně a těším se na příště :)

16 komentářů:

  1. Tyjo to jsem ani nevěděla, že to takhle v Gohome je složité s těmi čísly a tak.. :D Každopádně moc krásné jsou ty modré šaty se síťovinou a modrými květinovými vzory u trupu a ještě ty přeposlední. Jinak držím palce, aby vše vyšlo a neboj, užiješ si to i tak!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem to nevěděla. Je opravdu výhoda ze se nemusí nikdo objednávat ale na druhou stranu v takovém vyhlášenem salonu by to v sezóně bylo mozna potřeba. Kdyz se jedna slečna prevelika průměrně 2 hodiny tak 50 lidi ve frontě se neda. A jinak moc děkuji :)

      Vymazat
  2. Ty jsou teda nádherné :) děkuji za komentář u mě na blogu a dávám odběr :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nicole mockrát dekuji �� Nápodobně :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jooj akoby som sa rada vrátila tie dva roky späť a vyberala šaty! Ozaj sú nádherné!!!
    Ivana xx

    OdpovědětVymazat
  5. Som zvedavá na tie, čo si nakoniec vybrala :) Ja som si na svoju stužkovú vysnívala zelené, ale nakoniec som sa zamilovala do ružových :) A neľutujem :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mne sa najviac páčia tie druhé<33 Až sa desím toho, ako si o rok budem vyberať šaty ja:D

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
  7. Tie čierne šaty sú najkrajšie a aj najlepšie v nich vyzeráš! :)

    www.thefashiontwiins.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  8. Tie čierne šaty sú najkrajšie a aj najlepšie v nich vyzeráš! :)

    www.thefashiontwiins.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  9. Moja predstava na šaty na stužkovú je tiež MODRÁ MODRÁ MODRÁ :D najlepšie niečo od Sherri Hill ale no uskromním sa :D z tých prvých béžových s vykladaným vrchom som stratila reč. Radšej mám také obyčajnejše veci ale tie vykladané vrchy.. ♥

    OdpovědětVymazat
  10. Awwww pretty dresses *-*
    Awesome blog! I'm following you! Follow back?***
    Kisses
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpovědětVymazat
  11. Všechny jsou nádherné, ale ty černé jsou podle mě top:)
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat