Nový náhled, po roce na blogu, co nového???

Zdravím Vás všechny


Po roce píšu příspěvek na blog. Hustý :D už jenom půl hodiny jsem strávila nad tím, jak začnu.
Možná se někdo ptá, proč jsem se po roce vrátila? Je to celkem jednoduché. Co se týče mého působení na tomhle blogu, tak to bylo spíše o tom sdílet s Vámi nějaké moje novinky, holčičí věci a podobně. Posledních pár příspěvků  jsem přidávala víceméně z povinnosti. Neměla jsem už co předávat dál když to tak řeknu. Navíc období, kdy jsem přestala přidávat příspěvky bylo maturitní období. Nebudu také zastírat, že se k tomu všemu přidalo několik dalších osobních problémů. Neměla jsem prostě už chuť psát.
Také pro mě bylo důležité si uvědomit, co pro mě blogování znamená a kam se tím chci posunout. Měla jsem pořád vizi toho, že jednou to dotáhnu fakt daleko a budu třeba na úrovni jako moje oblíbenkyně. Tohle všechno byla asi chyba. Uvědomila jsem si, že lepší to nedělat vůbec než to dělat jen za vidinou nějakého obrovského úspěchu. Navíc co se týče témata jako beatuty, fashion a podobně, je tenhle virtuální svět už hrozně zajetý.
Když už přestanu okecávat ten důvod PROČ jsem vlastně přestala psát tak se přesunu na důvod, PROČ jsem se vrátila. Je to jednoduché. Prostě mi to začalo chybět. Navíc jsem měla rozjeto pár menších spoluprácí o které jsem se neměla s kým podělit a jako naprostej milovník kosmetiky a oblečení jsem najednou neměla s kým to zkonzultovat  :D. Nebo se podělit o různé storky které se mi přihodily... Nebo rozjet nějaké téma které mě zajímá a podobně.
Během té svojí pauzy se toho samozřejmě odehrálo hodně. Maturita, první práce, nová práce a hlavně vysoká škola..první zkouškové a podobně. Všechna tahle témata bych tu postupně chtěla rozebrat a podělit se o to s vámi.
Nevím jak vy, ale já jsem se často setkávala s posměšky. Během doby působení tady jsem to samozřejmě pokaždé sdílela na instagramu. Ano. Sledujicí začali přicházet víc a víc. Jenže s nimi i další nepříjemné věci. Od kamarádů jsem to slýchala také. Bylo to myšleno vždy z "legrace".
Díky tomu jsem i časem přišla na to, že se opravdu každému nezavděčíte. S tím se časem asi člověk musí naučit žít..
Každopádně jsem zpět. Chci to vést trochu jiným směrem než před tím a dělat si to podle sebe. Nebýt zaměřená na jeden okruh, na jedno téma. Některé staré články jsem promazala. Většinou šlo o ty poslední příspěvky, které podle mého byly dost odfláknuté.

Pokud máte podobnou zkušenost s něčím co jsem tady napsala tak mi určitě dejte vědět :-)
Tak zas příště 
Páčko

3 komentáře:

  1. To je super, že jsi se vrátila! :) I já mám teď období, kdy mám od blogu takovou polo-pauzu, jak kvůli škole (no, hlavně kvůli škole:D) tak i kvůli několika dalším okolnostem. Přesně jako tobě mi to chybí a už se těším až se zase naplno vrátím. Moc držím palce se spoluprácí, s vysokou i prací :) Ať tě to hlavně vše baví, hlavně obnovený blog!!

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem si také psala blog a pak rok nic a v rámci prokrastinace jsem ho zase začala psát a drží se mě to do teď :) Člověk by určitě neměl psát z povinnosti, většinou to čtenáři i vycítí, že ten článek je "nucený" :) Těším se na tvé nové zážitky, také jsem teď měla první zkouškové :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  3. Hlavně je potřeba psát s chutí :))

    OdpovědětVymazat